14 Mart 2012 Çarşamba

Çağrıştım



Kâbus gibi geçen dünden sonra okuduğum bir haber yüzümü bir lokmacık gülümsetti sonunda. Haber şu özetle: İtalya'da küçük bir kasaba, kasabanın mezarlığı dolmuş, bir kişi bile gömecek yer yok. Belli ki yeni mezarlık alanı açmak da çok kolay değil yerel yönetim için, bürokrasi mürokrasi durumları... Kasabanın belediye başkanı ÖLMEYİ YASAKLAMIŞ!!! Yetkililerin dikkatini çekmek için. Haberin linki bu:

http://www.ntvmsnbc.com/id/25330342/#storyContinued


Yüzümü gülümseten doğrudan haberin kendisi değil beni götürdüğü film. Yıllaaar önce kendimi iflâh olmaz Jean Reno hayranı sandığım zamanlarda sinemalarda gösterilmiş, izlenilmiş, çok eğlenilmiş bir film... Roseanna's Grave. Bizde Roseanna adıyla gösterilmişti sanıyorum. Yine İtalya, yine küçük bir kasaba, yine dolu bir mezarlık. Konu mezarlıksa işin içinde ölüm de var ama film; sevimli mi sevimli bir komedi... Filmin kadın oyuncusu beni yine başka bir filme; Balıkçı Kral'a götürmüş olsa da bugünlük bu kadar çağrışım yeter deyip, büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden öpüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder