31 Aralık 2009 Perşembe

Pilav üstü az pişman yıllar

Blog sahibi olup da yeni yıl postu yazmak âdettense ben de birkaç satır karalayayım istedim.

Kendi adıma yine çok hata yaptığım bir yıl oldu. Hatalar çok da acı getirdi haliyle. "Acılar da olgunlaştırır insanı" diyerek avutuyoruz kendimizi ama doğruluk payı da yok değil.

Uzatmayayım efendim, yeni yılda barışı, sevgiyi, aşkı, kardeşliği, sağlığı yine her her şeyden çok istiyoruz tabii ama eski yıllara göre daha az pişmanlık duyacağımız da bir yıl diliyoruz tabii ki.

Pişman olmadan olmuyor bir şeyler ama evet, pişmanlıkları azaltmak da elimizde. Hepinize pilaz üstü az pişman bir yıl diliyorum efendim.

Ayrıca bugün itibariyle "şafak 16" diyen Sava Sipataktikis'e ve Sava'nın uçağını karşılayacağımız günü iple çektiğimiz Elev Theron'a da selam çakmayı görev bilirim.

Mutlu yıllar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder