20 Ekim 2011 Perşembe

Bu neyin kafasıdır arkadaş?

Bugünün gazete manşetlerinde intikam ve savaş çığırtkanlığından geçilmiyor yine.

* En sönük manşeti atan Radikal, tirajının 30 binlere düşmesini hak ettiğini gözümüze gözümüze sokuyor.

* Posta ile Takvim'in verdiği Türkiye nüfusunda 4 milyon fark var.

* Zaman'ın söylediği ile söylemek istediğinin maşallahı var. Ben faşist olsam soluğu Zaman'da alırım. Neyse ki bizim faşistlerimizin zekâ ortalaması da dünya faşizmi seviyesinde, hiçbirinin sorgulama derdi yok.

* Böyle zamanlarda her zaman en iyi manşeti atan ve kapağı yapan gazetenin de "emek hırsızı"nın önde gideni olduğu aklıma geldikçe üzülüyorum, sinirleniyorum.


* Sözcü çalışanları ne kullanıyorsa aynısından ben de istiyorum. Leyla ile Mecnun'da, Mecnun'un dediği gibi; "Bu neyin kafasıdır arkadaş?"

* Sabah'ın manşetinde tashih var.

* Bu arada Taraf gazetesinin yırtıldığı şov görüntülerinin sosyal medyaya tekrar servis edildiğini görüyoruz. Yeni bir şeymiş gibi oradan oraya geziyor. Taraf'ı tuvalet kâğıdı olarak bile kullanmam ki acıtır zaten; asıl garibime giden, çevremdeki birçok insanın, arkadaşımın, eşimin dostumun, bu videoyu elden ele "takdir eder" şekilde dolaştırması.

Okumak cehaleti alıyor, faşizm bâki kalıyor demiş Afrika'nın büyük düşünürü Fani Madida. Doğru demiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder