2 Kasım 2011 Çarşamba

Kişi başı 1.25 örgüt

Samsun’daki “Özgürlükçü Düşünce Derneği”nin beş üyesi, dört ayrı örgüte üyelikten içeri alınmış. Nasıl olur diye düşünüyorum sabahtan beri. İki tanesi KCK’den alınsa, diğerleri de örneğin ÖDP, Halkevleri ve DHKP-C üyeliğinden… 

Zaten içeri alınma gerekçeleri oldukça saçma. Piyasada legal satılan kitaplar, üzerinde Deniz Gezmiş fotosu olan kitap ayraçları ya da afişler… Hadi burayı geçtik; sonuç olarak demokrat bir ülkede yaşamıyorsak bu kitapları bulunduranlar 2011 Türkiye’sinde hâlâ gözaltına alınabilir, normal karşılıyorum. Ama ben ciddi ciddi beş kişinin dört ayrı örgüte üye olmasına takıldım. Bu insanlar gerçekten bizim sol geleneğe hiç uymayan insanlarmış. Düşünsenize hem ayrı ayrı örgütlere üyeler ama diğer taraftan da aynı çatı altında bir dernek kurup buluşabilmişler. İşte onları içeri alan zihniyetin asıl saçmalığı burada. Türkiye’de iki ayrı fraksiyondan solcu, bir araya gelmez gelse de birbirlerini yer bitirir. Bunu herkes bilir. Bence içeri alınan arkadaşlar da savunmalarını sırf buradan yapsa, yine beraat ederler. Bunlar bir dernek kurmuşlar ama hepsi de ayrı ayrı örgütlerden. Üstelik 250 kişinin dört örgüte üyeliğinden bahsetmiyoruz, sadece beş kişi dört ayrı örgüte üye. Kişi başı 1.25 örgüt düşüyor. 

Bu arada suç delili sayılan kitapların hepsi benim de gidip bir dünya para vererek Alkım’dan, Kabalcı’dan aldığım kitaplar. Bazılarını da Milliyet kuponla vermişti hatta. Suç duyurusunda bulunuyorum, beni de alabilirsiniz. Hatta Alkım, Kabalcı ve Milliyet'e de kapatma davası açabilirsiniz; elinizi ardınıza koymayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder