17 Ocak 2013 Perşembe

Ne Yaptın Şu Hayatta

 
Saklandım kıvrandım sıkıldım çok
Katlandım bunaldım hayaller tok
Zaman mı koştu yoksa ben mi kaçırdım
Tek bildiğim pastadan bana dilim yok
Acıdım kendime her fırsatta
Bıraktım hırsları karanlıkta
Keşkeler uzandı gölgelik köşelerden
Sordum kendime ne yaptım şu hayatta
Keşkeler uzandı gölgelik köşelerden
Sordum kendime ne yaptım şu hayatta

Sokuldum karmaşık zihinlere
Takıldım şiirsiz bedenlerle
Korundum özgürleşmem gerektiğinde
Savruldum öteden beriye
Utandım bana baktıklarında
Üzüldüm söylenenlere hakkımda
Kaybettiğim çok oldu sevgi arayışında
Dikenlendim yabancı topraklarda
Tutuldum söz bana geldiğinde
Birikti doğrular hep içimde
Söktüğüm düğmeler cebime döndüler
Verirdi davetsiz misafirler
Sordular satır atladığımda
Tanıdıktı sesler aralarda
Kapıldım kovaladığım dalgalara
Beklenir dönüşüm bu diyarda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder