12 Haziran 2013 Çarşamba

El-veda...




Solumdaki Hakan Albayrak… Sağında bir müsvedde duruyor, robot kılıklı valinin yalanlarıyla meydana toplanıp çoluk çocuğuyla pusuya düşürülen ve vahşice gazlanan on binler arasındaki bir müsvedde… Endişe ve korkuyla Taksim’i bir yıkıntı gibi terk etmek zorunda kalan, günlerdir gözüne uyku girmeyen, bildiği bütün dillerden dua eden, ama senin nefret saçan zehirli dilini bilmeyen bir müsvedde… Bin özür dilesen de nafile artık, ben yaşadıkça ve yazdıkça sana rahat yok, bilesin!

Sayfanın üzerindeki tip zincirlemesinde yer alan Murat Zelan… Polisinin silahları tekerlekli sandalyedeki insanlara su ve gaz kusarken, “Temel Reis için ıspanak neyse, eylemciler için gaz o… Gaz yedikçe güçleniyorlar” yazan… Bir gece vakti sana yazdığım öfkeli kelimeler için dilediğim özrü geri alıyorum… “Ama ben gaz atılmasını eleştirdim aslında” gibisinden bir izaha yeltenecek olursan hiiiiç kendini yorma… Seni de yazdım kenara, bundan sonraki ömründe benim kelimelerimle yaşayacaksın, ilahlar sana kolaylık versin!

Ve Samed Karagöz, güzel gözlü kardeşim… Gözün güzel, ama belli ki görmez olmuş… “Mihraç Ural’dan Taksim direnişçilerine selam var” mealinde yazdığın mesajın nasıl bir sinsilik ve pervasızlık ihtiva ettiğini ben sana anlatacak değilim… İnandığın Allah seni affetsin! Murat Menteş, sana edebiyatçı onuruyla yazdığın yazılar için teşekkür ederim… Erkan Şimşek, sana vicdanını her daim diri tuttuğun için teşekkür ederim… Diğer arkadaşlara da teşekkür ve selam ederim… Ben buradan ayrılıyorum… Ispanak midemi bulandırıyor çünkü… İnsana, hayvana, tabiata düşman olanların iki cihanda yakasına yapışacak kitapların müsveddeleri bizi bekliyor çünkü… (Murat Uyurkulak http://www.afilifilintalar.com/el-veda# )

1 yorum:

  1. Hakan Albayrak adı geçmişken sormadan gecemeyeceğim. Okudunuz mu bilmiyorum, bugün köşe yazısında son paragrafta kaleme alınanları özellikle.Türkiyenin 2 haftadır içinde bulunduğu bu durumla ilgili bütün komşularımız bayram ederken, siz bu konda ne düşünüyorsunuz sizce hiç mi haklılık payı yok bu yazılanların? Neyi yapmak isteyipte yapamamış olabilir meydandaki özgürlüğüm için buradayım diyen, demokrasi için burdayım diyen 10 sene önce çok mu demokratikti Türkiye? ve Çevre duyarlılığı adına koskoca bir ülkenin yönetimine dayatılanlar Kanal İstanbul prj. 3.Köprü projesi almanya ve ingilterinin aylardır yapılmaması yönünde hükumete baskı yaptığı iki önemli konu. Başka ülkede ( ancak bizde olur onu da biliyorum ) bu taleplerle gelen kişileri " siz hangi ülkenin ajanısınız" diye içeri alırlar. Siz bu konda ne düşünüyorsunuz gerçekten çok merak ediyorum? paylaşırsanız sevinirim. Yurtsever Vatandaş

    YanıtlaSil