28 Ekim 2013 Pazartesi

Bir gecenin 3 dakikası

Hayatım dalında solarken ışık hızıyla geçti sanki hayatımda bir 4 sene sonu daha önce hiç yaşamadığım. Neydi, nasıl olmuştu bilemediğim bir şeyler işte, tıpkı hayat gibi. İçindeydi her şeyin ve bir o kadar da dışında tüm var olmuşların. Sevgi işte, aşk diye adlandırılan şeylerdendi sanırım. Acılı, ekşili bir şeyler. Sevmenin tadı damağımda, karanlık, rengi olmayan bir başlangıcın da başı. Habersiz, hedefsiz. Sadece kutu katlıyorum, sigara içmemem gerekiyor ama içiyorum. Her şey anlamsız, bir şarkı çalıyor adı Beautiful tango. Anlamsız hayaller kuruyorum mutlak bir bağlamda anlamlaşabilecek ama benim anlamlandıramadığım. Sevmeyi özlemek diyor çıkıyorum işin içinden. Bazen de çok uzatıyorum. Dertlenmeyi sevdiğimi düşündüğümde içime bir rahatlık çöküyor on dakika sonra yerini kasvete bırakan. Hayat işte diyor yazıyorum. Sonra bir şey fark ediyorum belki de tüm sorunların anası olduğunu sandığım. Ben kimim diyorum, bu cümleler ne? Uzattıkça uzatasım var her şeyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder