13 Mayıs 2010 Perşembe

Baykal sonrası senaryo yazma yarışı


Efendim bizim teoride ve pratikte Bahadır Boysal solcularımız Baykal muhabbeti üzerinden öyle senaryolar yazdılar ki bir kez daha hayran kaldım kendilerine. Sonra dedim ki kendime, madem bu ülkede solcusun ve solun âdeti madem senaryo yazmaktan başka bir şey değil bu ülkede, benim neyim eksik, ben de yazayım dedim efendim. İşte bunlar da Baykal istifası sonrasında benim senaryolarım:
Feto’dan aldığı icazet gazıyla Baykal, AKP’nin başına geçer, Tayyip cumhurbaşkanı olur. “Zaten partimizde bir tane eski ve dandik sosyal demokrat vardı bir tanesini daha kaldıramayız” diyen parti tabanı komple Saadet Partisi’ne geçer. Saadet Partisi tek başına iktidar olur.
Baykal’ın istifasıyla CHP, MHP’den ve TKP’den kaptığı oylarla oy oranını yüzde 5 artırır. MHP barajı geçemez. CHP tek başına muhalefet olur.
Kaset skandalına neden olan ismin twitter’ı karıştıran Bora olduğu anlaşılır. Mehmet Sevigen, aynı zamanda kısa film meraklısı olan Bora’yı döver. Bora da Kültür Bakanı eski ve dandik sosyal demokrat Ertuğrul Günay’ın kanatları altına sığınır. Bakanlıkta kısa film telif haklarından sorumlu kalem müdürü olur.
‘Komünist manken’ Tuğba Özay CHP’ye başkan olur. Bunu fırsat bilen Ertuğrul Günay, tekrar CHP’ye katılır ama Tuğba Özay’ın Vahe Kılıçarslan’ı parti genel sekreterliğine getirmesi nedeniyle tekrar AKP’ye döner. Bu iş çocuk oyuncağı değil diyen Tayyip, Ertuğrul’u kapıdan kovar ve Ertuğrul çok ağlar.
Baykal CHP’nin başına döner. Buna dayanamayan Zülfü Livaneli, Ali Topuz’la birlikte intihar eder.
CHP kadın kolları topluca saç kesme eylemi düzenler. Berberler Odası’nın ilk kongresinde Kemal Kılıçdaroğlu başkan seçilir.
Kemal Kılıçdaroğlu CHP’ye başkan olur. 1938’i unutan Dersimliler, düzenlenen imza töreniyle topluca CHP’ye katılır. Kamer Genç, Tunceli’den milletvekili seçilemez.
Kaset olayının montajında akıl hocası olarak çalışan Sinan Çetin CHP’ye başkan olur. Parti genel sekreterliğine Mustafa ‘Altıok’ları getirir. Zaten zıvanadan çıkan CHP tam anlamıyla bir film olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder