2 Eylül 2010 Perşembe

Açıl usum açıl...

Başbakan şubat ayında Dolmabahçe Sarayı'nda sanatçılarla "Demokratik Açılım" konusunu görüşmüş ve
''Sanatçıların bir adım daha öne çıkmasını, bir adım daha öne çıkarak demokratik açılım ve Türkiye'nin her türlü sorunu konusunda destek" istemiş.

Tarkan da bu cümleyi çok ciddiye almış olsa ki gidip Allianoi'de fotoğraflar çektirmiş, (la havle) üstelik de rahat durmayıp bir de "ne yazık ki bugün Allianoi'nin kumla kaplanması ve baraj suları altında bırakılması için çalışmaların başlatıldığını öğrendim. Allianoi'nin korunması gerektiğine dair alınan hukuk kararının uygulanmıyor olmasına çok üzüldüm." (töbee töbee)

Sen misin bunları diyen? Aynı hükümetin Bakanı Veysel Eroğlu, (Prof.Dr. unvanı da mı vardı acaba?)
"Orası 'Allianoi' değil. 'Allianoi' diye bir yer o kişinin uydurduğu bir kelimedir, bunu ben ispat ettim. Sanatçı arkadaş sanatıyla ilgilensin, herkesin bir ihtisası vardır. Herkes bilmediği bir konuya burnunu sokarsa çok yanlış olur" demiş.

Sağıma baktım, soluma baktım. Bi yerlerde gizli kamera şakası mı yapıyorlar diye arandım ama bulamadım... Aklıma meşhur emniyet müdürü "Hortum Süleyman" geldi. Bir mülakatında diyordu ki; "döverim ama severimde"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder