29 Ocak 2010 Cuma

Beni yak kendini yak her şeyi yak


Ultra demokrat AKP'nin ultra demokrat İstanbul Büyükşehir Belediyesi, demokratlığa devam ediyor hâlâ.

25 Temmuz 2010'da açılması planlanan Adalar Müzesi'ni İstanbul 2010 kapsamından çıkardılar geçtiğimiz günlerde. Bir gerekçeleri vardır mutlaka ama ben öğrenemedim henüz. Bir açıklama yapmadılarsa da merakla bekliyorum bu açıklamayı.

Müzenin açılma sürecinde uzun süre projenin yoluna taş koydular. Bin türlü entrikayla engellemeye çalıştılar. Müze için düşünülen eski Büyükada İlkokulu binasını, sözlerinde durmayarak, vermediler en son olarak müze için.

Proje çalışanı bir arkadaşa "Artık başınızda ben varım" diyen Kültür AŞ'nin en tepesindeki isimden de bir açıklama gerekiyor ayrıca.

Ve tabii ki sormak gerekiyor: Adalar Belediyesi'ni kaybetmemiş olsaydı AKP, yine aynı tutumu sergiler miydi acaba?

Adalar ilçesinde yaşayanlar, son yerel seçimlerden sonra cezalandırılmaya başlandı. Belediyenin kesilen mazotundan tutun da bin bir türlü yardımdan mahrum kalıyor Adalılar. Ceza sadece CHP'ye oy verenlere kesilmiyor. Ne CHP ne AKP diyenler de yanıyor, "kurunun yanında yaş da yanar" diyerek AKP seçmeni de yakılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder